Sunday, March 27, 2011

praktikum fasa 1

owh sungguh sibuk aku sekarang.....sebab aku menjalani praktikum selama sebulan di sk limpoon 2 batu pahat johor....sekolah ni mmg agak klasik...dan aku mengajar sekolah petang...bukan sbb sekolah ni dua sesi tapi sekolah ni mempunyai dua pentadbiran di dalam satu sekolah....mcm kapal yang mempunyai dua nakhoda la....hehehe....selama seminggu aku kat sekolah ni mmg best..dan aku masih belajar mengawal murid dengan lebih baik.....baru sekarang aku rasa penatnya menjadi seorang guru...smpkan ari jumaat tu aku hampir hilang suara...hehehe...tapi sebenarnya semua ni mengajar aku untuk menjadi seorang yang lebih baik bagi mendidik murid2 yang amat aku syangi...

murid kat sekolah ni serius semua comel n handsome...aku terpikat pada budak darjah satu ni nama die mohd nurakmal....so cute...n bulu mata die lentik ok...hehee....ni pic die....


1 comment:

  1. Mengajar kat mana sekarang?.SK Limpoon 2 akan berpindah ke SK Seri Puteri mulai Januari 2011. Jenguk-jenguk la......

    ReplyDelete

membilang hari......

Lilypie Kids Birthday tickers

The content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


ShoutMix chat widget