Friday, May 7, 2010

diam itu bijak......


Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku xnak ganggu hidup kau lagi...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku yakin ini terbaik utk kau...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku dah banyak susahkan hati kau..

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku nak hati kau tenang...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku nak kau bebas dari aku...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku dah byk tambahkan masalah kau...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku x tau kenapa ia berlaku...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku da xder jawapannya...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku rase biarlah keadaan menentukan...

Kenapa Aku Diam Sekarang...
Sebab aku sangat yakin ia terbaik utk kau dan aku...

1 comment:

membilang hari......

Lilypie Kids Birthday tickers

The content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


ShoutMix chat widget