Monday, March 14, 2011

it all about him....

first time aku dgr suara die...terus aku terpaku....da lama aku minat kat die sbb cair dgr suara die...begitu memukau...sbb bagi aku suara die mcm ade aura yang membuatkan aku xjemu nk dgr...bagi aku die seorang yang peramah n soft spoken i think...sopan gitu...hehehe....panahan mata die boleh buat aku terdiam kaku...aduh...parah kalau orang da angau cm ni...hehehe...

aku suka bila die rambut panjang daripada rambut pendek sbb bila die rambut panjang nampak lagi macho n hensem of course...
n baru2 ni die nyanyi OST tuk filem Hkayat Merong Mahawangsa....

aduh lagi cair bila dgr suara die nyanyi lagu tu...sungguh lunak okay...setiap hari aku dgr lagu tu sepanjang masa....lagu tu jer...xnk dgr lagu lain da...hehehe....(da angau gila)...hehehe...

aku xkisah org kata die gay or whatsoever...janji aku suka die...hehehe...

ni lah die...ensem n macho kan.....haish i'm melting like chocolate again when see his face...


ni pic die senyum lak...manisnyer....mcm gula2...

okay2 ni nk kogsi lirik lagu sedetik lebih by anuar zain


Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

6 comments:

  1. dia single lagi tu, ada peluang terbuka.hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...tula....tgh cuba2..hehe...

    ReplyDelete
  3. aiyer..lagu ni mmg feberet2. sebelom kuar cite lagi da jd feberet wa.. :p

    ReplyDelete
  4. wa yana..~ ni mcm na cari gado ngn sume org..~ hehe..~

    ReplyDelete
  5. hahaha...zatil mne de cari gado la...

    ReplyDelete

membilang hari......

Lilypie Kids Birthday tickers

The content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


ShoutMix chat widget