Monday, February 14, 2011

entry tetengah malam...



tetiba malam ni aku terfikir sesuatu.....sekarang ni kalau member mak aku or member aku kalau jumpa aku jer mesti tanyasoalan killer yang aku sendiri xada jawapan untuk soalan tu....soalan die berbunyi begini...

"ni bila nak kahwin ni??"

aduh! seram aku dengan soalan tu....bukan aku xde keinginan nak berkahwin...tapi masalah nyer aku xder calon lagi....biasa la setiap manusia mempunyai perasaan yang ingin menyayangi dan ingin disayangi...begitu juga aku....dan setiap orang ada jalan cerita cinta masing-masing....yang kita sendiri xkan dapat jangka...

cinta ni adalah sesuatu yang begitu abstrak yang kalau ulas pasal ni pon sampai esok pon xabis..hehehe....dan sekarang aku masih menunggu my mr kekasih untuk hadir dan mengetuk pintu hati aku ni...hehehe,...

agak2nyer siapa la yer....(gatal gler aku ni)...hehehe...

ok untuk kwan-kawan aku n kawan-kawan mak aku....aku bukan xmo kawin la...cuma belom ade calon yang sesuai lagi....hehehe...harap maklum...

No comments:

Post a Comment

membilang hari......

Lilypie Kids Birthday tickers

The content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


ShoutMix chat widget