Sunday, December 11, 2011

hanya kepada kamu sahabat

aku xtau kenapa kita tidak berkawan lagi...
aku buntu untuk mencari jalan untuk menghubungi kau..
aku xtau mcm mana nk baiki keadaan andai kau sendri diam..
aku lupa kali terkhir kita ketawa bersama...
aku lupa kali terakhir kita bersua muka...
aku xtau dimana silap aku...dimana salah aku..
kita berkawan suda lamasahabat..terlalu lama...
tapi kenapa persahabatan kita jadi macam ni?...
aku kecewa...
andai aku yang bersalah...
maafkan aku...
aku rindukan kau...
rindukan saat kita bergelak ketawa bersama..
rindukan saat kita menangis bersama...
rindukan saat kita duduk bersembang sama2...
rindukan saat kita menyelesaikan masalah bersama2...
sungguh aku rindu itu semua...
aku seidh hubungan kita jadi mcm ni...
aku begitu sygkan hbgn persahabatan kita...
kita sungguh rapat dahulu...
aku,kau,dayana,lili n ira..
kita sungguh bahagia dahulu...
aku rasa aku tahu kenapa kau da xnk bercakap dgn aku..
sungguh aku meminta maaf dari kau...
aku xberniat apa pon masa tu...
aku dgn die mmg da xde pape hbgn..
aku hanya aggap die sbg kawan..
aku bhagia bila tgk die dapat buat kau bahagia..
itu ckup bagi aku...
maafkan aku shabat..andai itu adalah puncanya...
aku btul2 minta maaf..dan aku rasa sungguh bersalah...
andai kau dapat maafkan aku..aku akan rasa sungguh bahagia..
andai tidak..tidak mengapa...aku cume ingin kau tahu yg aku sygkan ko..
seorg shabat yg akan sentiasa aku ingt..


ko ingat x pic ni lagi.??...ni masa raya haji..kita jalan2 g umah dayana n lili....aku rindukan kamu semua sahabat....masa ni kta form 3...xslap aku...

buat ira...
maafkan aku sbb xdapat hadir ke majlis bahagia ko...aku btul2 minta maaf...aku nk ko tau yg aku sentiasa doakan kbhgiaan ko..

buat dayana..
maafkan aku andai pernah buat salah or kecikkan ati ko...ko shabat yg baik..

buat lili...
aku da lama xdgr cita pasal ko..rindukan kegilaan ko tu...hehe...last aku dgr ko da ade anak..tahniah...

aku rindu nk jumpa korg sume balik.....terlalu rindu...

2 comments:

  1. wahhh....ko ada lg pic ni?xsangka ko simpan lg kan...hehehe...
    rindu nya nak jumpa korg2 sume...rse dah lme gler xbsua muka...hehehehe...
    terharu rsenye...huhuhu...
    ko pe cer skrg?dah jadi cikgu yer?ni kalau jumpe balik ni msti bes kn...cm zaman skola dlu2 kecoh gler..hahaha...rindu kat ko n mbr2 yg lain... ;D

    ReplyDelete
  2. mesti la simpan ag...tula kalau jumpa balik mmg boleh pecah perut la...dgn perangai gle kte...yupz aku bakal jd cikgu.,..ko still tinggal kat umah lama ag ker?....hehe

    ReplyDelete

membilang hari......

Lilypie Kids Birthday tickers

The content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


ShoutMix chat widget