Wednesday, August 3, 2011

praktikum oh praktikum...

praktikum kali ni aku ditugaskan untuk mengajar di sekolah kebangsaan bagan...da sebulan da aku kat sini...macam da aku lalui...pengalaman yang seronok dan juga pahit....sekarang da masuk bulan puasa so waktu rehat digantikandengan waktu tadarus...aku ditugaskan untuk menjadi ustazah kepada murid tahun 5 bijak....hari pertama aku dgr murid perempuan mengaji, ade 2 orang yang xboleh ngaji...sedih rasanya....kesian pada budak tu....aku hanya mampu untuk membimbing die....selebihnya atas usaha die sendri....

No comments:

Post a Comment

membilang hari......

Lilypie Kids Birthday tickers

The content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


ShoutMix chat widget