Tuesday, August 16, 2011

MALAS....!!!!!!!!!!

MALAS....MALAS....MALAS..

nape aku ni MALAS sangat ea ?
apa ada dengan MALAS tu sampai aku sendiri pon jadi MALAS ???

aku rasa MALAS ni boleh di kategori kan sebagai satu penyakit...
penyakit berjangkit pula tu

ermmmmmmmm
kan..kan..kan..

buktinya.. cuba anda baca cerita di bwh ini..



Pinpin sedang bergolek-golek MALAS di ruang tamu sambil menghadap laptop. tetibe Potpot datang...

Potpot : Pinpin , nape ko tak wat rph ag ? esok ade kelas x ???

Pinpin : alaaaa.. rilek la bosh . lambat ag kot . ade masa lagi nak wat.... (dengan slumbernya pinpin menjawab)


teeeeeeeeeeeetttttttttttttt

betol tak ???????
betol kannnnnnnnnnnn....

sama jugak la macam aku ni. semenjak demam ni bertambah MALAS nak wat segala macam kerja (alasan jer tu..)...hehehe....

lagipun, aku rasa aku ni alergy dengan buku la.
mana tak nye , asal bukak buku jek mata ni da rasa berat. kepala pulak tetibe jadi pening. terpaksa la aku take a nap dulu..cehhh..alasan.. padahal niat memang nak tidur pon. hehehehe



TAPI.. nak wat macam mane , aku sebagai seorang student , kena buang perasaan MALAS tu jauh-jauh.. bak kate orang , ikot kata hati mati , ikot rasa, binasa .
daripada aku mati & binasa , lebih baik aku ikot akal fikiran.. huhuhuhu


aja aja FIGHTING !

p/s : ape nak jadi la dgn anak pakcik fadzil sorang ni . hehehe . biane !

No comments:

Post a Comment

membilang hari......

Lilypie Kids Birthday tickers

The content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


ShoutMix chat widget